Monki någonting

 
Hejsan på er!
Även idag hade jag bara två lektioner då idrotten vart inställd så jag och två kompisar gick till en resturang, monki någonting kommer inte ihåg. Det var iallafall som subway fast man fick hamburgare istället och valde vad man skulle ha på denoså, supergott! 
 
Nu har jag precis duschat och tänkte kolla på filmen "säg att du älskar mig" och då kom jag och tänka på en sak som vi hade i skolan.
Det var typ en debatt mellan två olika partier som vi då skulle kolla på i aulan, då kom frågan "om en invandrare våldtar en kvinna/tjej, ska han då skickas tillbaka till sitt hemland"?
Eh va, är det ens en fråga? Det är väl självklart att han ska skickas tillbaka, är dom totalt dumma i huvudet, tänkte jag. Men det var jag relativt ensam om att tycka (??)
Deras argument var att "men om vi skickar tillbaka honom så kanske han dör".
Ja, och? Om en människa våldtar, spelar ingen roll om det är en svensk, eller en invandrare kunde jag verkligen inte bry mig mindre om ifall han dör, faktum är att han förtjänar det. För kan man inte bete sig får man skylla sig själv.
 
Jaja ni får ha en fin kväll iallafall.

Kommentera här: