Hiss eller diss (smink)

HISS
 
Anastasi beverly hills dipbrow:
Den här tycker jag är jättebra, det tar dock ett tag att lära sig hur man ska göra för att det ska bli bra (eller de tog de för mig iaf). Men när man väl har lärt sig hur man ska göra är den hur grym som helst!
 
NYX setting spray:
 Den här är hur bra som helst, den gör både så att sminket håller och den gör att man ser lite mer "glansig" och fräsch ut. Alltså inte "glansig" svettig ut, utan på de bra sättet ;-) jag hatar liksom när man råkar ta för mycket puder för då ser man så grå, matt och tråkig ut, typ.
 
House of lashes:
 Dessa är väldigt bra, enda negativa är att de är väldigt dyra för att vara lösögonfransar. Men de är väldigt enkla att applicera, man behöver liksom inte klippa dom utan dom är perfekt långa och dom har en väldigt tjock linje så det är lätt att limma.
 
DISS
 
Eyelure London:
 Skitdåliga. Visst dom är inte så dyra, men dom är jätte, jättedyra för att vara så kassa. Dom typ lossnar för dom är kontigt böjda, franslinjen är sjukt lång och dom är långa överhuvudtaget, sen är de typ tre hårstrån som står rakt ut i kanterna medans de andra ser helt ok ut. Hehe svårt att beskriva men jag tycker inte dom var speciellt bra.
 
Maybelline mega plush mascara:
 Det här är nog den dåligaste mascaran jag har varit med om, tänkte att eftersom den är från maybelline så är den ganska bra, men det var den inte.
 
 

Kommentera här: