Days

I fredags myste Kim och jag med pizza och idol, han hade även köpt rosor och choklad, så himla gullig<3
I lördags var jag i Kalmar med Ida och det var jättekul, hittade bland annat världens skönaste mjukisbyxor + att dom var ganska snygga för o va mjukisar, så dom är jag nöjd med. Och på kvällen vart de lite partaj hehe.
I söndags sov vi till typ 1 och sen gjorde vi inte så mycket, kollade på en film om alcatraz, den var mycket bra och vi lyckades bestämma oss snabbt för att vi skulle se den, annars brukar det ta någon timme att komma överens om vilken film vi ska se... Och på kvällen åt vi scones, det var en väldigt mysig helg faktiskt :)
 I måndags och tisdags gjorde jag inte så himlans mycket. Vi har börjat öva på Lucia-låtar med kören och jag älskar verkligen att gå Lucia haha. Och idag ska jag göra lite svenska och baka chokladbollar tills fredag, ska även kolla på gårdagens avsnitt av bachelor svergie, det är så roligt!
 
 

Kommentera här: